Vízibicikli



És nem csíz. Mi ezt a szót mondjuk ki fényképezés közben ha valami miatt nem sikerül másképp belemosolyogni az objektívbe.
Jó előre lefoglaltam a dátumot Péternél a fotósnál, mert tudtam, hogy decemberben sokan fényképezkednek karácsonyi díszletben,mert az jó lesz ajándéknak, naptárnak vagy csak úgy maguknak a falra. Mi nem kifejezetten karácsonyi képekért mentünk, hanem, hogy a szokásos bolond család, bohókás gyerekek, tündérarcú lányok típusú képeket készíttessünk abban az összetéveszthetetlen stílusban, amilyet csak Péter tud.

Ismerve a lányok( és Zoltán) tűrőképességét viszonylag korán érkeztünk a kis lakásba, aminek parányi hálószobáját azonnal el is foglaltunk. Péter kikerekedett szemekkel (1point4) nézte, hogy mennyi felszerelést hoztunk magunkkal, de amikor arról beszéltem neki, hogy nyugodjon meg, van egy forgatókönyv félém arról, hogy milyen képeket szeretnék- kissé megnyugodott, illetve jobbnak látta, ha azonnal munkához lát. Később azt mondta egy stylist is megirigyelhette volna azt a futószalagon történő öltöztetést, fésültetést, kellék kézbe adogatását, amit ott műveltem. Tényleg igyekeztem, mert tudtam, hogy hamar elfáradnak majd a kicsik és akkor nyűglődés lesz az amúgy kellemesnek ígérkező délelőttből. Hanna rögtön a fehér háttér mögé állt és pózolt. Nem ízléstelenül, nem kidugott csípővel, nem szemérmetlenül, hanem olyan kedvesen és ártatlanul, amilyen az egy 7 éveshez illik. Örültem, hogy nem dobálja a haját, hogy nem kis felnőttként áll a fényképezőgép előtt. Nagyon élvezte azt hiszem és Pétertől ő is bezsebelt pár bókot.
A kicsik is elemükben voltak. Követték az utasítást, merre nézzenek ám be kellett látnom, hogy még egy profi fotósnak is meggyűlt a baja a 3 rakoncátlan lánnyal. Péter minden trükköt bevetett amikor Eszter a család udvari bolondja bojkottálni kezdte a jól beállított képet. Van, amikor alulmaradt a fotós de volt, amikor kicseleztük Esztert. Zoltán a háttérből figyelte az eseményeket és nagyon értékeltem, hogy amennyire ez egy férfitől kitelik, nagyjából partner is volt az egész eseményben. Később persze ő sem akart lemaradni a családi képekről. Azt hiszem igencsak természetes képek születtek. A fejlelógatás például mindennapos esemény nálunk. Ahogy a kicsi a rakás, nyomjuk agyon apát című mozzanat is.
Elővettük az ikres pólónkat is, mert 1. nem tudom eléggé kihangsúlyozni mekkora öröm, hogy ikerlányaink születtek Hanna mellé 2. szerintem jópofa 3. még soha nem lett megörökítve, pedig megvan négy éve.
A végén melegünk és ezzel együtt elegünk is lett. Szerintem Péternek is belőlünk. Az utolsó pár képen már látszik, hogy összeszűkült a szemünk, Noémi már aludt volna, Eszter enni kért, Hanna pedig inni.

Összecsomagoltunk és elveinket félretéve a leggyorsabb megoldást választottuk az étkezésre, amit a közeli Burger Kingben ejtettünk meg. És milyen jól tettük. Hiszen ha nem oda megyünk, nem köszön rám Magdi, akivel ugyanabban a kórházban szültünk, akinek szintén ikergyerekei vannak, aki a blogomon keresztül talált rám újra és akivel azóta időnként levelezünk is.

Igaz is. Elég a sok fecsegésből, beszéljenek helyettem a képek. Íme egy kis válogatás a nekem leginkább tetsző fotókból.


















Egy kis plusz infó: A stúdiónak azért 1pont4 a neve, mert ez a legnagyobb állás a lencsén a fényképezőgépben, márpedig a fotósnak, Aradi Péternek pont ilyen nagy szemei vannak és amikor még világjáró hajókon világjáró fotósként dolgozott, a kollégái ezzel a névvel ajándékozták meg. Itthon amikor megalapította saját stúdióját, ezzel a márkanévvel tette mindezt.

You Might Also Like

15 megjegyzés

  1. Micsoda vidámság! :) Nagyon szépek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, fantasztikusak lettek!
    A grimaszolós a kedvencem, és amin egy rakáson vannak az apjukkal.

    Egyszer (20 évvel ezelőtt) fotózkodtunk valamelyik külföldi lánycsapattal és ők azt mondták közben, hogy "sex is best!"
    Sosem felejtem el.
    Egyik barátnőmék azt mondják a gyerekekkel, hogy "szaros zokni". Ettől alapból nevetnek.

    VálaszTörlés
  3. Lepkevár! Köszönjük!

    Edit! De jó, hogy elárultad melyik tetszett a legjobban. Sex is best egy életre megjegyezve! A másik is azért.. Köszi.
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Gyonyoruek ezek a lanyok,a fotok meg egyszeruen fantasztikusak,csodalatos hercegnok ezek a lanyok,anya gratullaok hozzajuk es biztosan nagyon buszke vagy rajuk,tunderiek csak csodalni tudom a kepeket

    VálaszTörlés
  5. Hihi ... vízibicikli.
    Nálunk CSERESZNYE a mosolyszó.
    Kedvencem, amin ketten vagytok Zoltánoddal (az első), a lányokról a hálóinges és a rövidgatyós ikerbabakocsis!
    Találó Hanna a Janikovszky könyvvel ...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper kepek, tenyleg annyi vidamsag, boldogsag sugarzik Rolatok :))
    Nekem a kedvencem ahol Hanna egyedül van a kis rakott szoknyajaban, az a nezese annyira megfogott!!! De helyes, ahol mind az öten vagytok es az ikresbabakocsis is nagyon jo :)

    Nagyon szep emlek :))))

    VálaszTörlés
  7. Jóóók nagyon! :) A kellékek, ruhák pedig ötletesek!
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz fotók, igazán:)Egyszer már nekünk is el kéne menni egy ilyesmire...csak a férjuramat kéne rávennem. Az én kedvenceim, ahol ketten vagytok Zoltánnal (2.), ahol öten vagytok családostul, az apa háton ülős, no meg a grimaszolós csajos. Kriszta

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik a családi fotótok amit én úgy neveztem "kicsi rakás nagyot kíván"...Zoltánon a nőuralom.
    Örömet okoztatok megint, köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Szuperek,szuperek,mind nagyon szuperek!

    Nem is nagyon tudok választani,de azért az igazi favorit a lányok pizsis képe és a ti második képetek:)Cukik vagytok:)

    A lányok imádni valóak!!!

    Puszillak,
    Timi

    VálaszTörlés
  11. Glória. A cseresznyét angolul vagy magyarul mondjátok ki a mosolyhatás elérése érdekében?

    Lányok, nagyon jól esik, hogy nektek is tetszik és érdekes ez a közvéleménykutatás szerű dolog is azaz, hogy kinek melyik tetszik a leginkább. Köszi, hogy leírtátok!!
    Ági

    VálaszTörlés
  12. Magyarul,
    jól kihansúlyozva az utolsó szótagot!
    Körülnéztem a lehetőségek között, de maradtam Péter mellett én is. Be is jelentkeztünk ...
    Tibor kicsit húzodozott, de meggyőztem. A fiúknak pedig meglepetés lesz, imádnak fotózkodni. (Bencéről a sulis úgyse lett túl jó)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jók lettek a képek, bár gondolhatják sokan, hogy most elfogult vagyok, nekem mindegyik egyformán tetszik...
    Hamarosan mi is részesei lehetünk egy családi fotózásnak, igaz abba jobb nem belegondolni Gábor mit fog szólni a rengeteg kellék látványához/cipeléséhez/ amire a lányoknak szükségük lehet, hogy komfortosan mozogjanak a gép előtt...

    VálaszTörlés
  14. Móni!
    De jó, hogy rávetted Gáborod!

    Egyébként a fotós jelezte, hogy hatalmasat ugrott a honlapja látogatottsága és gondolkodik, hogy felvegyen maga mellé marketingesnek:-))

    Félre a tréfát! Nem azért írtam, mert szüksége lenne a reklámra. Nekünk bevált és szerintem megfizethető áron dolgozik, nem szállt (még) el.

    Puszi
    Ági

    VálaszTörlés
  15. Szia Ági!

    Én is nagyon örülök, hogy kivételesen az egészségtelen (:)) ételek mellett döntöttetek és találkozhattunk.
    Nagyon aranyosak vagytok a képeken.

    Magdi

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes